A letzt`s Liebesgedichterl hab i no für di

Inhalt okay...Versmaß naja
Reimschlüssel wie z.B AABB oder ABAB ist auch nicht drin...deswegen schrieb ich auch lieber Prosagedichte

:D

Grrrrrrrr.... :cautious:

:LOL: Danke auf jeden Fall für die konstruktive Kritik. Du hast eh recht, das hab ich mir heut früh schon gedacht: wie das wieder klingt, schrecklich.
 
Werbung:
Passiert mir öfter, dass ich um 2 oder 3 hundemüde noch was schreib und mir denk, des passt voll, alles gut. Aber am nächsten Tag merk i dann, dass die Melodie überhaupt ned stimmt. Aber des macht nix... der Inhalt steht. Und i dahinter. :thumbup:
 
Grrrrrrrr.... :cautious:

:LOL: Danke auf jeden Fall für die konstruktive Kritik. Du hast eh recht, das hab ich mir heut früh schon gedacht: wie das wieder klingt, schrecklich.


Des Problem is ned dei Versung,
sondern die Aug vo dei Kritiker,

i hob a mol a Gedicht gschrieben,
in der Singform vo "Die Doofen",

erst als i die Kritiker mit n Schnobel
drauf gschmissen hob, homs ses geschnallt.

Dei Gedicht is gut zum Singe......ma muas es nur
selber mo probiern.....:D
 
Werbung:
Zurück
Oben