Ist hier in Kärnten gar nix los?

@ Silverhawk, wennst sovül Erdäpfl frißt das gnua Vitamin C kriagst, donn muaßt fost schon a Fok sein. Do holt i mi donn doch liaba on die klan Kapsalan, de gehn leichta owe.
Manst nit a????;)




So vül Chemie drinnan, des konn net guat sein.

Genau so wia des Alkfreie Bia, a sovül Chemie drinnan.

Und ausserdem tuat a mittelgrosse Erdäpfel schon den gonzen Togesbedarf decken.


LG
 
Werbung:
Mei gscheite Laneta,

:lachen: erwischt - i kon nit lesn- tua oba so - hob gedocht dos follt nit a so auf.

i was schon wie des geht :lachen:

zur zeit bin i auf - du bist ka guta engel :lachen: mei mutta hat amol gmant - du bist ka guate tochta. mit engl klingts bessa.muaß i selba lochn.

Du klingst wia Lametta :lachen: i bin onscheinend schon in weihnachtsstimmung.Und passat a zu dir.Silber- Engel der Gnade .

I holt mi on Neo- Citran.Grippe Keule pur.Gnua Vitamin C.

Shenbaha wor mei ersta Teil von mia mit dem i verschmolzen bin wo da noman a kloar und deutlich wor.Da de so liab und sonft wor hob i mi domols so ongmeldat im esoforum.Long her.Konnst Sabine schreibn is anfocher :lachen:

I holt mi do an mei Lichtle inzwischen- du konnst mi nennan wia du es wüllst .Es ändat sich nix dron an wos i bin.

Domols wor i zurnig nun versteh i es :lachen:

Finsta gnua is heute a.i geh nun die kerzn anzündn . hobs am sunntog vagessn.a bissl a licht. und denk an di und silber und Lametta und so.......

:kiss4::danke:
 
So vül Chemie drinnan, des konn net guat sein.

Genau so wia des Alkfreie Bia, a sovül Chemie drinnan.

Und ausserdem tuat a mittelgrosse Erdäpfel schon den gonzen Togesbedarf decken.


LG

:lachen: der is guat. i als Chemielaborantin sog dazua - wenn i mi selba nit heilen konn nim i de chemie.oba wenn i mi heilen kon - bin a soweit das i nima kronk werd.

sogor de kotzen san do um ecken bessa als da mensch.

jo das is nix guat :lachen:

an schön tog wünsch i da
 
:lachen: der is guat. i als Chemielaborantin sog dazua - wenn i mi selba nit heilen konn nim i de chemie.oba wenn i mi heilen kon - bin a soweit das i nima kronk werd.

sogor de kotzen san do um ecken bessa als da mensch.

jo das is nix guat :lachen:

an schön tog wünsch i da


Najo du als Chemielaborantin nimmst sicher dann brav deine Zapferl.

Als Frühstück nimmst dei Zapferl, fürn Mittag dei Zapferl und fürs Abendessen a Zapferl.

Und mit Zapferl man i Zapferl und damit man i net in den Mund eini sondern wo anders :D


Na Spass.

KärntnerGaudi holt :D


LG
 
Griaß eich olle mitanonda.
Im Alkfrein Bia is Chemie drin.......jetzt is ma vüles kloa.:beer3:
Des mit di Erdäpfl und dem Vitamin C tua des nochamol iwadenkn. Es gibt Leit (Raucher) die hom an erhöhtn Bedorf, Kronke a, wos i damit eigentlich sogn wül-i mog nit so gern Erdäpfl.

Das i wie Lametta kling hob i schun efta gheat. Owa on wos denkt ma bei Lametta?
Glonz, Glimma, Leichtn, Glitza, ach wos was i, i hob jo hundate Noman probiert, de hots owa schun olle gebn, und den howi don anfoch vun an Buach owa glesen.
Wal der klingt so brav und i hob ma gedocht des paßt zu mir, amol so sein, oda wenigstns so tuan als ob.

Schenbaha oder Silverhawk merk i ma jo a nit, muaß i imma nochschaun.

Pfoa unsa untaholtung paßt eh guat in a esoterisches Forum owa wo tat des sunst hinpaßn? Also is eh wieda wurscht.

Pfiat eich dawal amol i muaß wos schepfn:schmoll:
 
Olso Sülwahok jetzt muaß i do mein Senf dazua gebn, wie tuastn du schiach denkn ha?
Owa so ohne is des mit die Zapfalan goa nit.
I hob amol ane gekonnt die hot die Pille vaschriebn kriagt, donn hot sie mi gfrogt ob sie de schluckn muaß oda........................:eek:
 
Mei silbane Laneta ,


dos passt schon so.......bist mei weihnochtsengl :banane:

den bam brauch i e nit , oba das lametta hätt i gnoman :lachen:

sog amol kennst di mit kristallschädl aus ? und mit dem Raum- Hallen unta da Sphinx ?

viel spaß beim schepfn süße
 
Servas Sabine, ma dos host owa echt schen gsogt, jetz bin i gonz zriat, ma he.

Mit die Kristallschädl kenn i mi nit goaraso aus, owa natirlich intressierts mi, i hob do vur kurzm wos im Ferseher gsegn, auf ju tub gibts a wos, a Intavju mit ana, di red iwa des.

Also mit die Hallen unta die Spinx, do hob i noch goa nix gheat. Owa du mochst mi echt neigierig.

A gehts da eigentlich schon bessa?:hamster:
 
Werbung:
Mei Siaße Laneta ,

i leg noch wos nach :lachen:

im 2005 Jahr ehe es mit der Verschmelzung mit meiner Dualseele kam besuchte mich der Engel der Gnade.Ich liebte die Energie, die Sanftheit, die Farbe Silber.......ich wurde 3 Wochen lang von Ihr begleitet ehe es begonnen konnte.

Du hast mich auch an Sie erinnert.

Ich habe seid damals ab dem 23.12 nur Scheiß Weihnachten erlebt ..........und bis Mai gebraucht um mich davon zu erholen......

Heuer freute ich mich auf Weihnachten.....Advent Feiern.....aber eine Rest Angst blieb übrig.......was passiert am 23 en.......

Dann stoß ich auf dich im Forum und du erinnerste mich an die Silberne :lachen:

Ich hatte dich sofort in mein Herz geschloßen und liebte deinen Humor.......

Ja.........so langsam wirds......heuer darf ich auch ins Liebe Tor...............noch mehr Zeichen bitte :lachen:

Und ........ wenn ich Erklärungen bekomme - weiß ich es ist endlich beendet.

Mein Lichtlein sagte mir zwar - am Ende des Jahres wirst du es gar nicht glauben können wie sehr und vor allem wie schnell sich alles ändern kann...............aber Rest Zweifel und Ängste waren da......

Ich weiß aus Erfahrung das sich alles binnen Sekunden ändern kann- weil das Gehirn die 2 Sekunden braucht um es an mich zu senden- aber........................die letzten Jahren hatten Spuren an mir hinterlassen..........

Das war mal gesülze :lachen:

Bussalle
 
Zurück
Oben