Ist hier in Kärnten gar nix los?

gonz anfoch - in den weiten des netzes- san gnua büldln von dem umatum.oda a coverbüldl.a olte dvd oda so :lachen:

und da schnee holtat sich nima long. wär jo no schener mol weiße weihnochten..........

wor ka kindapunsch zum finden ....hob a zwenig obkriagt.nix.i und meine vursetz.

wen i des mol wüßt.hob mal a pause einglegt.oda urlaub :lachen:

scotty beam me up.....oda no bessa da Kirk der is fescha.......und mol erkunden gehn.ansonsten nix.bin müd gworden.

zu mein lichtlan sog i a- geh weg i wül mei ruah.gholt da die nächsten aufgobn oda gib sie an ondaran .i will nix segn und hörn.kana daham und vaschwind aus meina enagie.oba sofurt a no.

jojo die müdn olten hexn. so sans.bin sogor z'faul um z'reisen.wollt noch shambhalla bin a'zmüd dazua .heua ohne mi.a schon wurscht, die letzten johr durft i nit und nun wül i doch nit.

zwingan tuat der mi a nit also passts a so.a nix sperren oda vergessn lossn.oda es miar wünschn lossn.er verschwindet a wieda.........wos neues :lachen:

Ruhe vor dem Sturm.

sei letzter sotz wor- lös die schockwellen in dir auf- wor nit lustig.mol segn was der nun für an bleden sotz sogt.

i sog seid domols- verschwind oba sufurt a no.i wüll nix segn und hern.und kum mir jo nit mit dem licht und liebe zeugs i haus dir um die uhrn.

e kloar das dos dem egal is...da sotz wird gsogt und los gehts.

humor intressiert mi. und frech sein und spitzbübisch und dialektln. sunst nix.und ewig long umatum redn bis i zua ana ontwurt kum onscheinend.
:kiss4:
 
Werbung:
Grias die Shenbaha,(pfoa he wos isn des fia noman, den koma sich jo goa nit merkn) jo da Merk loßt bei mir a schun noch, wos soll ma mochn.

Also des mitn Tomi loß amol wia gsogt, da Schursch Kluni intressiert mi a nit und in da heitign Zeit Kohl in da Erdn vagrobn, do i gscheita man ißt ihn.

Du klingst jo gonz schen frustriert, host mit deina spiritualität kane guatn Erfohrungan gmocht?
Oda bist gor ament in ana spirituöln Krise?
Du klingst ma goar aso frustriert.

Frech sein, Humor usw is jo olls recht und schen, owa sunst nix is zwenig.
Mias ma amol a ernstes Wurt redn, des geht jo so nit, wos glabst denn.

Owa mit dem das ma niama long Schnee hom host recht ghobt. Howi umsunst mein Schneebesn ausagholt.

Und gibts sunst wos naies??:weihna1
 
dos sog i schon die gonze zeit.ohne thema onzgeben is es zwenig :lachen:

i kurier mi aus und valoß mei bettal nua mehr für den bsuach beim orzt murgn und kurz in die firma oda onrufn.

olls liabe dir :kiss4::danke:
 
Host eh recht, des is gscheit, host a zeit zum nochdenkn, obwohl des a nit imma guat is.

Zum Thema Thema, also mit mir konn ma iwa vül dischkariern, i was olles, i kenn mi iwarol aus, i bin anfoch nur gscheit. Loch nit, i muaß jo sölwa lochn, owa a bißale wichtig sein derf ma ja noch, oda???:lachen:

Sog du anfoch a Thema, donn dazöl i da wos driwa.
Werst segn wos i olls was.:D
 
dos glab i da aufs wurt :lachen:

zur zeit bin i gnervt.......und mei hauptfrog is - verdommt nochamol warum hot man wossablosen auf dem blödn gauman und die platzen donn auf und olles tuat weh.wie stoppt man dos ? reicht schon das an sunst olles weh tuat.

wos i damit gmant hob is das so ka treffen zstand kummt.

nojo eventuell üba Lemurien.Vur anige johr als i a tor aufgmocht hob wor mei lippen nua ma fieberblosen pur. War a schmerzhoft wia..........nit ane- olles voll 1 monat long.

Diesmol der Gauman...........tuat fost gleich weh :lachen:

wie stop i den schmerz außa das i mein körpa verloß ? und wos hot dos mit lemurien ztuan.und i hob das blede tor nit aufgmocht.

zum redn bin i dawal nit geeignet

:kiss4::danke:
 
Pfoa he, du konnst an echt lad tuan. Is a blede Gschicht, host schun amol mit Salbei probiert? Extrakt oder an storkn Tee kochen. Kamille hülft mitunta a, sunst muaßt anfoch obwortn. Des is unguat, owa vielleicht host in letzta Zeit zvül gredet und jetzt soltast holt amol a Zeitlong die Pappn holtn.:lachen:
Schreibn geht jo hoffentlich, sunst hob i nix zan lochn.:D
A jo, wenn an echtn Honig daham host, kennt ev. a hölfn. Und vül Vitamin C mindestens 400mg. Mehr follt ma a nit ein.

I wünsch da guate Bessarung.
Und hoffentlich hea ma bold wieda vun dir, donn besprech ma olles Weitere.

:brav:
 
Mei liabe Laneta ,


mei pappn holtn sollt i ? Mir sogn olle i soll mi wieda möldn oda mol reden oda schreibn.

Bei dia is de Quasslstrippen kurz ausa kuman und wieda vastummt :lachen:

na guat.......i schweig wieda . Wer was wos passiert wenn i weita quassel :D

Olls Liabe dia :kiss4::umarmen:
 
@ Silverhawk, wennst sovül Erdäpfl frißt das gnua Vitamin C kriagst, donn muaßt fost schon a Fok sein. Do holt i mi donn doch liaba on die klan Kapsalan, de gehn leichta owe.
Manst nit a????;)
 
Werbung:
Mai liawa Shenbaba, tuast du nit genau lesn?
I hob gsogt schreibn geht jo hoffentlich, wal wenst nit redn konnst hob i eh nix davon,
ich her di jo eh nit................I konn di eh nur lesn.:D

Und ans sog i da anoch, kumm jo nit auf die blede Idee nix mehr zan sogn, oda schreibn,
wal donn muaß i echt grantig wern, und wenn i grantig wer.........................
Donn ruaf i olle dunklan Mächte zu Hülfe, i was zwar nit wie dos geht, owa is wurscht, des moch i und donn ga, donn owa...............

Also tua da genau iwalegn und genau lesn.

Gonz schene Grüße :trost:
 
Zurück
Oben