Bern, mein Traummann wo bist Du?

Aber wenn Jemand wie Asttia ein Inserat hier reinstellt

... und ich habe heute gerade herausgefunden, dass es gar kein Inserat ist, denn dafür braucht es 15 Beiträge, um im Inserate-Bereich zu schreiben. Hab mich nämlich schon gewundert, dass man überhaupt im Inserate-Bereich schreiben kann, wo das laut Walter gar nicht geht im Inserate-Bereich. (y)
 
Werbung:
Oder a Professor! :LOL:

Übrigens: Mis Schwitzerdütsch isch super, nüd vo saumäßig! :eek:
Das isch grad rechtig so, ned so übertrebe vöu "ä", isch äbe Aargauerisch ond ned allerbreitischts Oberlandbärndütsch. So rede nede mou Bärner säuber, wörd i säge. ;)

Schad, dass sech TE ned mäudet. :cry:
I bi hald ä chli bisseli nidig gsi, welli nid so gued schriebä cha wie du. :trost:
Wie sagst du zu Karotten? mir sägäd Gälbi Rübä :D
 
Zuletzt bearbeitet:
Schwitzer off topicli mochts ihr do. A Schwitzer Chätli isch des. Soll ich das melden oder wie wollt ihr weitermachen hier?
 
Schad, dass sech TE ned mäudet. :cry:

Mer hend eigentlech ghofft, dass d´TE sech mäldet uf üsi Sätz. Es esch jo ned i de Inserate-Spalte, wäge dämm döörfe mer scho öppis säge, aber entweder cha si sälber gar ke Bärndütsch (au wenn vo Bärn) oder dänn wot sie wörkli nume grad sone anonymi Usschribig mache, ou oni 15 Biträg, die för d´Inserat eigentli nötig wäre nach em Walter.

I mache emou en Schwitzer Ecke hie uf. Momentli. ;)
 
... und ich habe heute gerade herausgefunden, dass es gar kein Inserat ist, denn dafür braucht es 15 Beiträge, um im Inserate-Bereich zu schreiben. Hab mich nämlich schon gewundert, dass man überhaupt im Inserate-Bereich schreiben kann, wo das laut Walter gar nicht geht im Inserate-Bereich. (y)

Das galt eben vor der Forumsumstellung - jetzt ist alles öffentlich und klar kann man jetzt deshalb in diesem Bereich sofort schreiben.

Lynn mach keine Schwitzer Ecke auf, wenn ich anregen darf, sondern ne Mundart Ecke, die Idee hatte ich gestern nämlich auch schon als ich Eure amüsanten Beiträge las.
 
Das galt eben vor der Forumsumstellung - jetzt ist alles öffentlich und klar kann man jetzt deshalb in diesem Bereich sofort schreiben.

Lynn mach keine Schwitzer Ecke auf, wenn ich anregen darf, sondern ne Mundart Ecke, die Idee hatte ich gestern nämlich auch schon als ich Eure amüsanten Beiträge las.

Nein, die Inserate-Ecke ohne Antworten gibt es immer noch. Doch braucht es eben dafür 15 Beiträge und nicht nur 1 Beitrag.

Okay, Mundartecke, bin gespannt auf andere Dialekte! :D
 
Werbung:
Nein, die Inserate-Ecke ohne Antworten gibt es immer noch. Doch braucht es eben dafür 15 Beiträge und nicht nur 1 Beitrag.

Okay, Mundartecke, bin gespannt auf andere Dialekte! :D


Ah ok - siehste das hab ich noch nicht gecheckt mit der Inserate-Ecke...

Ja, mach mal ich laß Dir sicher was dort, mal luage ob'schd mi vastosst wen I winarisch schwätz :D
 
Zurück
Oben