I hab mir denkt, schaust amoi vurbei... derf i eh?

Werbung:
Das kana wegtrogt?

kommt denn Hulk ab und an vorbei? :D

Was i ned... aber es kummt vua, dass i hin und wieder a bissl eidunk bei der Arbeit, was ned schwa is, angesichts der Herausforderung und da hat mir scho öfter tramt, das i der Hulk warad und den kompletten Bahnhof auf a Ruine umbau... nur so, zum Zeitvertreib.

14034927_1943518305874820_827708109833924151_n.jpg
 
I bin ja no immer a Zwülling im Sternzeichen. Von da her wird mir gelegentlich unterstellt, dass i a Kopfmensch warad ohne Herz und Bauchgfüh. I halt des ja für a Gerücht, aber die ander`n segn an halt besser. Unlängst zum Beispü... der Straßenmaler, von dem i mi um a bissl a Kleingeld portraitieren hab lassen.

14051788_1943518089208175_2993625368859312642_n.jpg


So! Gnua bledierlt fia heut.
 
I bin ja no immer a Zwülling im Sternzeichen. Von da her wird mir gelegentlich unterstellt, dass i a Kopfmensch warad ohne Herz und Bauchgfüh. I halt des ja für a Gerücht, aber die ander`n segn an halt besser. Unlängst zum Beispü... der Straßenmaler, von dem i mi um a bissl a Kleingeld portraitieren hab lassen.

14051788_1943518089208175_2993625368859312642_n.jpg


So! Gnua bledierlt fia heut.


Uuuähhh - schaut a bissl aus, als ob Du bei den 'Borg' warst des Foto :D
Es gibt ned vü Menschen die I im Leben treff, die a Herz ham. Aber da ghörst Du definitiv dazu. I bin da vlt a a bissl anders als der mainstream. Freundschaft hast für mi ned, dass Jemand permanent verfügbar is. Freundschaft is a Verbindung, die da is oder ned. Irgendwie a stilles Einverständnis, a gegenseitiges Verstehen. Hat nix damit zu tun, ob Jemand permanent verfügbar is. Ehr im Gegenteil. Es entstehen im Zusammensein Momente, die verbinden, die wertvoll und intensiv san. Und diese Momente lassen sie locker wiederholen, egal wie lang die Pause war.
 
Sche gsagt, Spiri.

Des Leben stellt immer wieder Weichen, des is unglaublich... ma glaubt gern, das ma ollas in der Hand hat, aber des anzige, was i gelegentlich in der Hand hab... naja, egal. :censored:

Auf jeden Fall haut`s mi zeitweis umanand, ois warad i ferngsteuert.
Und langsam gwen i mi dran, no dazua, wäu mi der geheimnisvolle Pilot grad in a recht angenehme Richtung steuert. :whistle:
 
Uuuähhh - schaut a bissl aus, als ob Du bei den 'Borg' warst des Foto :D
Es gibt ned vü Menschen die I im Leben treff, die a Herz ham. Aber da ghörst Du definitiv dazu. I bin da vlt a a bissl anders als der mainstream. Freundschaft hast für mi ned, dass Jemand permanent verfügbar is. Freundschaft is a Verbindung, die da is oder ned. Irgendwie a stilles Einverständnis, a gegenseitiges Verstehen. Hat nix damit zu tun, ob Jemand permanent verfügbar is. Ehr im Gegenteil. Es entstehen im Zusammensein Momente, die verbinden, die wertvoll und intensiv san. Und diese Momente lassen sie locker wiederholen, egal wie lang die Pause war.

die Beschreibung deiner Sicht für Freundschaft paßt aus der meinen eher für Seelenverwandschaft - die aus der Heiligen Trojka der Beziehungen: Liebe, Freundschaft, Seelenverwandtschaft...
 
Vüle haben ja des Drama mit der Mama mitkriagt, die Jahre, wo i mit ihr allanich daham war, bis ich sie dann 2010 endlich ins Pflegeheim übersiedelt und der professionellen Pflege überlassen hab.

Mittlerweile is scho gsturb'n. Am 21. Juni, genau a Woch'n vua ihr'n 98igsten hat sie sich von dera Wöd verabschiedet. Leider hab i ned von der Arbeit weg kenna und wia i um Sechse ins Heim kumm is scho da gegen, in ihr'n Bett, friedlich und stü.

I hab's ja scho Ende Mai, Anfang Juni gsegn, dass nimma all zu lang dauern wird. Von sechs Jahr Rollstuhlsitzen wund, nur no liegen, kaum no essen und dann die Lungenentzündung, des gibt im vorliegenden Fall a schlechte Prognose. Und so war i halt des ganzen Juni über ziemlich ruhig und auf endgültigen Abschied eingstellt. Vorgezogene Trauer kennt ma sagen, wäu dass no amoi in'd Höh kummt, war ned wirklich zu erwarten.

Da sagt auf amoi auf der Straß'n der Stascheisser Karl zu mir: "Du hast ja gar kan Grund zu trauern... bist ja selber schuld, hast sie ja selber ins Heim abgeschoben. Und dann fahrst sechs Jahr lang jede Woch'n eine, um dei schlechtes Gewissen zu beruhigen."

I hör des und mit an Schlag is totenstill in mir, ka Wort mehr und ned amoi a Gedanke kreist durch mei Hirn. Dann hab i mi ganz langsam, dass i ja ned die Kontrolle über mein Körper verlier, umdraht und bin weg gangen. In dem Moment hab i instinktiv gwusst, des is des anzige, was i tuan kann... nix mehr reden, afoch nur geh.

Des is natürlich a vollkommener Bledsinn, was der schwindliche Stascheisser daher red, wäu des war des anzig Richtige im Juli 2010, die Mutter ins Heim zu geben. So hat's wenigstens no sechs Jahr, schwer dement zwar, aber immer gut gelaunt und gut versorgt Leben kenna. I hab da kan Zweifel, des Pflegeheim war die einzig sinnvolle Option, aber mit an Stocktrottel drüber diskutieren, da fehlt mir der Geist und die Geduld dafia.

Und glernt hab i: je weida ma si von an Damischen entfernt, um so weniger stört an sei Existenz.
 
Werbung:
Ahso... falls des wem interessiert: am 24. September san's zwarahoib Jahr, dass i kan Alkohol trink. Stolz bin i deswegen ned... afoch nur froh.

Erwähnen tua ich's, dass i ned auf Grund meiner etwas eigenen Ausdrucksweise unter falschen Verdacht gstellt werd. :sneaky:
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben